BEJELENTKEZÉS

Kérjük, válassza ki, melyik felületre szeretne bejelentkezni:

Csoportos egészségbiztosítás

Csoportos egészségbiztosítás

Az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. a TELADOC Hungary Kft.-vel, mint szolgáltatásszervezővel együttműködve kínálja a következő szolgáltatásokat csoportos egészségbiztosítás keretében:

  • Járóbeteg-ellátás
  • Ambuláns műtétek
  • Laboratóriumi vizsgálatok
  • Diagnosztika és nagyértékű diagnosztika
  • Egynapos sebészet
  • Szűrővizsgálatok

A Teladoc Health világszerte több mint 2 500 munkavállalójával 2018-ban több mint 2,6 millió virtuális egészségügyi konzultációt végzett és több millió páciens részére nyújtott egészségügyi szolgáltatást.

Mit nyújt a TELADOC Hungary?

  • 13 év piaci tapasztalat
  • New Yorki tőzsdén bejegyzett, innovatív anyavállalat
  • Gyakorlott, több szakmában elérhető orvosi call center
  • Komplex egészségügyi szolgáltatások a virtuális medicinától indulva a járóbeteg és fekvőbeteg ellátásokon keresztül, a nagyértékű diagnosztikával bezáróan

A Teladoc számos hazai és nemzetközi biztosítótársaság partnereként részt vesz élet- és egészségbiztosítási szolgáltatások szervezésében és lebonyolításában. Szolgáltatásaikkal támogatják partnereiket a kockázat elbírálás, az ellátásszervezés, a kárrendezés, a költségellenőrzés és a káradminisztráció folyamataiban. 2008 óta szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítások kapcsán teljes körű folyamatszervezést végez, melynek kiemelkedő eleme az országos egészségügyi szolgáltatói partnerhálózatukon keresztül megvalósuló ellátásszervezés. 2008 óta folyamatosan fejleszti egészségügyi szolgáltatókból álló partnerhálózatát, mely az ország minden megyéjében, közel 400 intézményben, 60 településen több ezer szakorvos tudásához kínál hozzáférést.

2008 óta folyamatosan fejleszti egészségügyi szolgáltatókból álló partnerhálózatát, mely az ország minden megyéjében, több mint 50 településen összesen 400 intézményben kínál hozzáférést több ezer szakorvos tudásához.

Az egészségbiztosítási szolgáltatásokhoz kapcsolódó ellátásszervezés során  független ellátásszervezőként, a páciens érdekeit szem előtt tartva, a legmegfelelőbb szolgáltató bevonásával szervezi meg az ellátást. Minden ellátást követően minőségellenőrzés történik, melynek elsődleges célja az az ügyfél elégedettségének ellenőrzése.

Az ügyfélkapcsolatokat éjjel-nappali call center támogatja, mely magyar és angol nyelven fogadja a beérkező hívásokat.

MIÉRT ELŐNYÖS AZ ÜGYFELEK (MUNKÁLTATÓ ÉS MUNKAVÁLLALÓ) SZÁMÁRA AZ ALFA CSOPORTOS EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSOKAT VÁLASZTANI?

  • A munkáltató fontos feladata, hogy hosszú távon segítsen megőrizni munkavállalói egészségét és népszerűsítse az egészségmegőrzést munkavállalói körében, ezáltal teremtve értéket és növelve a munkavállalók lojalitását a munkáltató felé.
  • A szűrővizsgálatok segítségével az esetleges betegségek megelőzhetők, így a munkáltató egészségesebb munkavállalói körrel rendelkezhet.
  • A munkavállaló betegség esetén gyors, minőségi ellátás várható, így csökkenthetőek a munkáltatói többletköltségek, mint pl. a táppénz és munkaerőpótlás költsége, valamint a munkavállaló számára a betegszabadságon töltött idő és a munkabérkiesés.
  • Az egyes dolgozói csoportok differenciálhatóak, különböző biztosítási csomagok választhatók.
  • A munkavállalóknak nem kell időt és energiát áldozniuk a megfelelő ellátás felkutatására, sem magán orvosi ellátásokra, sem hálapénzre nem kell költeniük.
  • Nincs várólista.

Az oldal kizárólag tájékoztatásra szolgál, nem minősül ajánlatnak, illetve felhívásnak befektetésre vagy biztosítási szerződés megkötésére.
Amennyiben több információt szeretne kapni a termékekről, szolgáltatásokról kérjük, keresse bizalommal prémium tanácsadóinkat, vagy írjon a premium.ugyfel@alfa.hu e-mail címre.